Powered By Blogger
De ce am decis sa fac public acest blog? Pentru ca imi fac iluzia ca nu eu sunt prezenta in paginile lui...

sâmbătă, 3 aprilie 2010

O clipa de fericire!

Eram cu el,era cu mine. eram fericita!

Ma tinea in brate.ma saruta.ma privea. ma lua prin surprindere cateodata si ma musca. apoi il aud "6 iulie 2009 " ...am tacut.stiam despre ce era vorba.si vroiam sa spun ceva,vroiam sa spun multe...dar parca cuvintele mi se blocau in gat. Asa ca nu am putut decat sa il privesc.sa il aprob. sa il sarut.

-Mai tii la mine? macar un pic..? l-am intrebat cu teama in ochi...ma asteptam sa zica ca nu. sau ca nu stie. Dar mi-a raspuns "da " . nu ma asteptam la raspunsu asta,iar gandurile mi-au luat-o inainte "da ??". fara sa imi dau seama am gandit cu voce tare.

- da. daca numai tineam,numai erai aici. Ma surprins raspunsul lui. L-am privit,l-am strans in brate. ma sarutat . Da avea dreptate. daca numai tineam unul la altu numai eram amandoi unu in bratele celuilalt.



Alaturi de el. in momentul ala. eram pe deplin fericita.

11 comentarii:

  1. Paste fericit >:D<
    Iti doresc ca Sfanta sarbatoare a Invierii Domnului sa iti umple casa de caldura si iubirea celor dragi.:*
    Hristos a inviat!!

    RăspundețiȘtergere
  2. sper ca ai avut paret de un Paste cat mai fericit...a fost doar un moment?atunci?acum nu mai e?

    RăspundețiȘtergere
  3. acuma ce sa spun eu..e ciudata situatia voastra intr-un fel, dar ideea e sa iti fie tie bine si nu conteaza ce cred cei din jur...eu de paste am fost plecata cu prietenu meu 5 zile si am fost doar noi. a fost foarte frumos.
    oricum mersi de incredere
    ai grija de tine
    te-am pupat >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. minunat prin prisma faptului ca am fost doar noi 2...nu cred ca aveam nevoie de mai mult decat atat
    by the way...a little prize si o floare de primavara te asteapta la mine pe blog!

    RăspundețiȘtergere
  5. aall33xxaa@yahoo.com
    pusilici si noapte buna

    RăspundețiȘtergere
  6. mi-ai dat cumva add inainte?
    daca da sa mai imi dai o data add te rog ca nu am reusit sa te adaug

    RăspundețiȘtergere
  7. pacat...inseamna ca eu am fost intr-o situatie mai norocoasa...am inceput s afiu cu un tip, in vara, dupa terminarea scolii...avea ceva aparte si am inceput foarte repede sa pun suflet pentru ca asta este felul meu...dar dupa a doua saptamana a inceput cu tot felul de restrictii, cum ca n-am voie sa ies in oras cu fetele, nici seara si nici peste zi, sa-mi sterg numerele de baieti din telefon, daca ma suna vreuna ne certam si multe altele...ma jignea si imi spunea ca nu stiu sa ma imbrac si ca lui de multe ori ii e jena sa iasa cu mine pe strada si asta pentru ca atunci cand mergeam la el, in miezul zilei, pe o caldura insuportabila, imi luam pantaloni scurti, un maieu si tenisi...iar s-ar fi asteptat sa stau tot timpul in tocuri, aranjata mereu si pnm ca nu tot timpu ai chef de asa ceva...
    da eu am pus punct dupa o luna ca eram cu un pas in prapastie, nimeni nu ma cauta, niciuna din prietenele mele...

    RăspundețiȘtergere
  8. @si mai sunt multe de zis dar nimic nu se chimba...imi pare rau in ceea ce priveste lucrurile prin care ai trecut...oricum banuiesc ca acum te pretuiesti enorm, stii cat valorezi si ca n-ai sa mai permiti niciodata ca intr-o relatie sa se mai ajunga la ce a fost odata.
    ai grija de tine

    RăspundețiȘtergere
  9. Da! Acum niciodata n-o sa mai permit sa se ajunga la asa ceva intr-o relatie:) Mersi >:D< puupici ;x

    RăspundețiȘtergere
  10. atat de draguts 8-> .
    * dar clipele de fericire dureaza putin :-< .
    >;d<

    RăspundețiȘtergere