Powered By Blogger
De ce am decis sa fac public acest blog? Pentru ca imi fac iluzia ca nu eu sunt prezenta in paginile lui...

luni, 4 octombrie 2010

Randuri despre mine.


Intotdeauna mi-a fost greu sa ma descriu,nu sunt o persoana plina de calitatii...cred ca am mai mult defecte.Lucru de care mi-a fost greu sa vorbesc si astazi la ora de romana in fata clasei,de aceea am preferat sa nu o fac. Cea ce scoata in evidenta un defect de.al meu - nu am incredere in mine-
Nu am iesit niciodata in evidenta cu ceva si nici nu sunt mai speciala sau ceva de genu decat altele.Nu ma consider deosebita si nici nu reprezint un model pentru cineva.Am facut multe greseli,am trait prin vicii...cand aparea o problema de multe ori preferam sa fug,ma afundam intr-o lume obscura din care la sfarsit realizat ca nu imi aducea nicio bucurie,chiar din contra.Din greseli pot spune ca am invatat ceva,dar de multe ori continui sa ma lovesc cu capul in zid iar si iar. si desi m-am fript de n ori ,tot bag mana-n foc cu aceeasi seninatate si inocenta, ca apoi tot eu sa bocesc.
Ma atasez mult prea repede de oameni si chiar daca am invatat sa fac pe indiferenta,tot ma mai dau de gol din cand in cand. Inca am convingerea aia stupida ca daca esti bun cu toata lumea, n-o sa te raneasca nimeni niciodata.Si oricate suturi in fund mi-am luat pe faza asta,perseverez in prostie.Desi stiu ce o sa urmeze continui sa merg pe acelasi drum,si ma arunc cu capul inainte desi stiu ca tot eu ajung sa regret la sfarsit. O discutie,un film sau o carte ma poate face sa plang instant chiar daca in urma cu 5 minunte radeam de numai puteam. Nu ma consider "desteapta" din punct de vedere emotional.Sunt vulnerabila,plangacioasa,mult prea sensibila si cand ma indragostesc sunt proasta de-a dreptul.
O persoana imi poate castiga increderea destul de usor,iar din acest punct de vedere sunt naiva deoarece am mult prea multa incredere in oameni,iar atunci cand cineva imi greseste sunt dispusa sa iert.Intotdeauna am iertat,dar nu am uitat.Iar cand cineva imi tradeaza increderea,desi il iert...o a doua sansa o primeste foarte greu.Am un orgoliu prostesc,care apare exact atunci cand nu trebuie. Sunt o fire timida ,dar in preajma prieteniilor aceasta timiditate dispare. In preajma lor pot sa fiu asa cum sunt fara timiditate sau prejudecati, de aceea imi place sa ma bucur de viata si de toate lucrurile care mi se ofera,fie ele si cele mai marunte lucruri. Si imi place sa ma bucur de toate astea in compania persoanele pe care le iubesc.
In fiecare zi ma gandesc ca poate azi o sa fie altfel,desi stiu ca n-are ce sa se schimbe.
Nu imi e frica de moarte-moartea mi se pare linistitoare,viata e mai grea. dar imi e frica de moartea celorlalti...Imi e frica ca cei pe care ii iubesc,si de care am nevoie sa moara inaintea mea. Si imi e frica sa am parte de mila cuiva.
Mi-as dori sa pot sa vad in viitor,sa stiu ce-o sa se intample,dar sa nu fac nimic sa evit sau sa schimb ceva. Vreau sa fiu in locul persoanei care ma cunoaste cel mai bine pentru ca uneori ea se satura de problemele mele si eu d-ale ei. Si mai vreau sa spun" Multumesc" mai des pentru ca recunostiinta mi se pare cel mai frumos sentiment.

5 comentarii:

  1. ce frumos si sincer ai scris :)
    eu cred ca la un momentdat o sa te schimbi.adica si eo eram genu sa ajut pe toata lumea si inapoi ce primeam ? nmic :) (most of the time )
    si am avut nevoie de cateva cuvinte care mi-au intrat la inima din partea unei persoane care ma iubeste mult .
    dar mi-a zis foarte sincer tot ce crede despre mine ,mi-a zis ca nu stiu sa pierd , mi-a zis ca tot timpu dau vina pe alti . mi-a zis sa nu mai ii ajut pe toti si sa incerc sa fac diferenta intre oameni . ca sa nu mai sufar asa mult !si etc .
    si chiar mam gandit ..si ii Multumesc pentru ca mi-a deschis ochii .si stiu ca pentru binele meu mi-a zis/
    dar totodata e bine sa fi tu si atat .
    depinde . eo chiar am vrut sa ma schimb,si cred ca am facut`o :) si ma simt multumita de mine .
    acuma fiecare cu , caracterul lui !
    daca tu esti ceea din poza,esti foarte simpatica si ai un zambet care ii poate lumina ziua oricui :*

    RăspundețiȘtergere
  2. prin simplu fapt ca ai scris postarea asta ai dovedit ca ai destul curaj sa te uiti la tine si sa spui "Da, asta sunt eu!"
    si stii ce sa faci? neatza uita-te in oglind asi zambeste-ti. si spune-ti ca esti tu si ziua de astazi va fi a ta, cum vrei tu! sa vezi ce bine va fi!

    http://www.youtube.com/watch?v=I76qwOP3VVU - iti recomand piesa asta sa o ai pe mp3 cand iesi din casa. s avezi ce bine e! si eu am inceput sa ascult reggae. si zau ca nu mai sunt asa de intunecata si de trista!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. frumoasa postarea. recunoasterea defectelor tale e totdeauna un bun inceput si unprim pas. trebuie sa inveti din greseli. e esential. trebuie sa incetul cu incetul sa nu mai ai asa multa incredere in oameni si sa nu iti oferi sentimentele tot timpul pe tava pentru ca doar tu esti cea care va fi ranita. stii cum se spune "fereste-ma doamne de prieteni ca de dusmani ma feresc singur". prietenii sunt foarte putin si aici ma refer la prietenii adevarati, in rest avem multe cunostinte. mi-a fost greu si mie pana am realizat acest lucru pentru ca si eu sunt ca tine. am prea multa incredere in oameni si ma atasez foarte repede de o persoana ceea ce nu e bine. trebuie sa inveti sa fii selectiva. pupicei >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. frumos ai facut descrierea...;) astept sa mai scrii cate ceva...mai des

    RăspundețiȘtergere
  5. Faptul ca ai scris despre tine,faptul ca stii cum esti,ca iti cunosti greselile,defectele,toate astea constituie un pas mare spre increderea de sine,trebuie doar sa mai lucrezi putin.Este bine sa fi o persoana buna,insa asta nu inseamna sa te lasi calcata in picioare,este bine sa ierti,dar nu persoanele care nu merita,trebuie mereu sa stii sa faci diferenta dintre persoane.sincer ma regasesc mult in cuvintele spuse de tine asa ca te inteleg...sincer ti.am citit cam tot blogul dar asta era postarea cea mai indicata sa comentez,nu ne cunoastem desi de multe ori chiar imi suradea ideea,insa ce m-a determinat sa scriu aici este faptul ca nu vreau sa faci aceeasi greseala ca mine,de a te subestima.Ai mai multa incredere in tine!

    RăspundețiȘtergere