Powered By Blogger
De ce am decis sa fac public acest blog? Pentru ca imi fac iluzia ca nu eu sunt prezenta in paginile lui...

luni, 14 mai 2012

Joaca-te cu inima ta, nu cu a mea.

 O joaca, o aventura, o relatie pasagera, o trecere a timpului... n-as stii cum sa numesc ceea ce e intre noi...si presupun ca asta imi e cel mai greu, asta ma dezarmeaza si imi aduce acum toata nostalgia asta nenorocita si toate lacrimile astea. Culmea e ca de 5 luni de cand noi o ducem asa n-am varsat nicio lacrima pentru tine...nici cand mi-ai zis in fata ca e doar o bataie de joc. Nici cand te afiseai cu altcineva in fata mea...nici cand auzeam ca te futi cu vre'una. Credeam ca nu imi pasa,eram sigura ca asa e... si acum sunt surprinsa sa aflu ca cateodata ma doare, cateodata nu imi pasa.
 Partea proasta din afacerea noastra este ca am amestecat afacerile cu placerea, sentimentele cu dorinta...si asta a provocat faliment dragule. Nu am crezut ca as putea sa am orice fel de sentiment fata de tine. Tu doar erai acolo cand aveam nevoie de companie in noptile cand eram singura si atat, doi amanti, nu erai nimic mai mult... nu mi-am dat seama cand si cum te-am lasat sa imi intri in suflet. si sunt constienta ca nu meriti, nu meriti sa te afli acolo...pentru ca pentru tine asta nu inseamna nimic, nu te misca cu nimic, nu te va schimba cu nimic. Acelasi idiot vei ramane, acelasi idiot care e cel mai dulce in unele momente, fie ele catusi de putine. Am invatat sa apreciez acele momente, am invatat atunci cand mi se face dor de tine sa le rememorez si sa ma uit la poze si atat...asta probabil ca ma opreste si in seara asta sa nu te sun. Incerc sa ma indepartez de tine cat de mult pot, gandindu-ma ca poate asa imi va trece sentimentu asta ciudat pe care il am fata de tine. Si am facut asta, m-am indepartat de tine o luna, o luna si ceva....cand te-am vazut din nou am stiu ca inca insemni ceva pentru mine. Nu te sun, nu te caut, nu te bag in seama... cand ne vedem ne ciondanim si ne aruncam fel si fel de cuvinte la misto....dar stiu ca asta nu ma face sa prind vrun fel de repulsie fata de tine, ci parca din contra ma aprinde si mai mult... Iar atunci, cand dupa toate astea, ma iei in brate si ma saruti..... imi vine sa iti dau o palma si in acelasi timp sa te trag cat mai aproape de mine. Ma intelegi tu ?! ma inteleg eu ? ma intelege careva ??!  n-ai cum...nici eu nu ma inteleg...nici eu nu pot sa imi explic ce simt pentru tine si de ce..
  Tot ce stiu e ca in momentul asta imi e dor de tine...in momentul asta fiecare melodie ma duce cu gandul la tine.... si e rau !!! e foarte rau ! nu imi place. nu imi place toata situatia in care m-am bagat doar pentru ca nu sunt in stare sa te refuz. sa iti zic " Jocul s-a terminat " si sa plec si sa nu mai ma intorc niciodata, sa nu mai ma gandesc niciodata la tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu