Powered By Blogger
De ce am decis sa fac public acest blog? Pentru ca imi fac iluzia ca nu eu sunt prezenta in paginile lui...

marți, 26 februarie 2013

3 in 1

3 in 1 ...dar in definitiv niciunu. Pentru ca niciunu nu esti "tu"... nici macar un sfert din tine nu regasesc in altcineva. Si te urasc pentru asta...te urasc ca mi-am pierdut a doua oara sufletul in mirosul pielii tale, in mangaierile si saruturile tale...in felul tau de a adormi la mine in brate,pe patul meu. Te-am avut de atatea ori in patul meu, mi-ai invadat de atatea ori casa,mintea,sufletul si corpul...iar acum sunt plina toata de tine. Te simt si te respir prin fiecare fibra a corpului meu. Mi-e ciuda. Mi-e sila. Imi place, sunt dependenta. Desi vezi tu aici eu am pierdut, mi-ai cucerit castelul...insa eu nu am pus nici un picior in al tau.

Acum sa vorbim de aia 3... tampitii. Incep sa cred ca sunt un magnet pentru asa ceva... Daca e un tampit pe o raza de 3 km e total atras de mine!
1- Primul...uhm la inceput era ceva de capul lui..vorbeam mult parea ca aveam asa un fel de legatura,un fel de atractie...complimente peste complimente eram numai "a lui " . La inceput a fost o complicatura, asa o adrenalina ca era ceva ascuns...In 3 zile s-a transformat intr-un nimeni. Intr-un obiect,pus in viata mea doar de dragul de a fi. Era acolo si atat.. Discutii peste discutii ..ca vrea implicare din  partea mea, sa las indiferenta. Da avea vise mari baiatul !

2- Al doilea, uhm...baiat bun, singur de ceva timp...vroia ceva serios. Deja avea planuri mari...rezervare la munte, comenzi la tot felul de pantofi si rochii pentru mine. Baiat de bani gata, umbla in cercuri inalte...frumos ce pot spune. Da a stricat'o la fel ca restul cu "momentele lui in 2 " ...El a avut 5 zile de glorie,apoi a decazut.

3- Al treilea nu a durat mult. Mi-am dat seama din prima, sincer se citea pe el vagabond,  smecheras din asta de cartier care isi scotea bani prin "afaceri " ( nici nu vreau sa stiu ce). Am iesit de 2 ori apoi nu i-am mai raspuns la telefon...Ma suna si ma cauta si acum ...cum zice el eu sunt "obraznica " si nu i-am mai raspuns la telefon. O sa inteleaga el... ca doar i-am povestit de TINE.

Si acum sa iti vorbesc despre mine... ei bine pana sa te revad eram cam asa in depresie, simteam ca lipseste ceva din mine, ceva din viata mea...nu eram fericita deloc. Dupa doua zile cu tine mi-a revenit pana si pofta de viata....Dar asta a fost acum 2 saptamani...acum e o alta poveste. Starea mea de dinainte incepe sa ma prinda iar... Si ca sa zic asa aseara am avut un fel de revelatie..nu tu lipseai din viata mea, nu tu erai acel "ceva" ...ci suferinta pe care tu mi-o provocai, durerea care o aveam de fiecare data cand imi frangeai inima. Asta e trist ! Ca m-am obisnuit cu suferinta, si acum am doar un gol. Acum nu sufar, nu iubesc, nu am nimic....Acum e momentul in care trebuie sa invat sa fiu fericita cu mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu