Powered By Blogger
De ce am decis sa fac public acest blog? Pentru ca imi fac iluzia ca nu eu sunt prezenta in paginile lui...

joi, 18 iulie 2013

Filozofia Sexului spune cam asa:

" Sentimentele care se intorc sunt sentimente care n-au plecat niciodata ! Daca n-ai tigari trei zile nu inseamna ca te-ai lasat de fumat...daca nu-l mai vezi un an nu inseamna ca l-ai uitat "

- si ii dau dreptate, mare dreptate are omu ! Si culmea ca trebuie sa vina unele noi sa le inlocuiesti pe cele vechi dar la mine n-au venit...n-au mai venit de ani buni desi le-am cautat in fiecare zi, in fiecare luna si in fiecare barbat ce a intrat in viata mea. Cu fiecare barbat am sperat ca o sa fie altfel, ca o sa fie ceva magic de data asta, dragostea aia adevarata pe care vrei sa o intalnesti, sa o ai in viata ta; sa te trezesti in fiecare dimineata cu zambetul pe buze gandindu-te "sunt cea mai fericita femeie din lume " .... Dar n-a fost sa fie, si pe masura ce trece timpul parca e tot mai greu, parca realizez tot mai repede ca cel de langa mine nu e sa fie...dar il las asa...il las sa stea langa mine chiar daca inima mea nu tresare. Si asta e cel mai trist

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu