Powered By Blogger
De ce am decis sa fac public acest blog? Pentru ca imi fac iluzia ca nu eu sunt prezenta in paginile lui...

duminică, 17 ianuarie 2010

Secrete din dormitor


Eu :" Da ,Marina, sa nu adormit iubitule inainte sa ma minti"
Ea :"da,sa imi spuna "te iubesc" in loc de "noapte buna "
Eu:"da,care si aia e o minciuna"
Ea:"da stiu,dar prefer sa ma minta"
Eu:" pana si minciuna aia e buna,e o minciuna necesara ca sa traiesti..."
Cu lumina lampei de pe noptiera aprinsa,ea era linistita,pe jumatate adormita si fericita pentru ca el era langa ea,il putea simti,saruta si imbratisa chiar daca el acum dormea.

Au stat la taclale de dupa-amiaza pana la miezul nopti,au depanat amintiri din adolescenta,si-au amintit de boacane si certuri,de prietenii care i-au pierdut si de prietenii care inca ii mai au si de prima iubire ce i-a legat pe amandoi.Desi timpul i-a despartit,dragostea ei pentru el nu a murit. Ea inca il mai iubea,el in schimb doar o dorea. Sentimentele ei erau puternice si dureroase,iar el simtea doar dorinta si placere ...

Spre dimineata el a sarutat-o,iar ea i s-a daruit lui inca o data . Fusese numai a lui de cand s-au despartit,nu putea sa stea cu altcineva simtea ca si cum il insela-chiar daca ei numai erau impreuna, iar acum avea sa fie din nou a lui. S-au iubit o noapte intreaga,au avut partea de tandrete si iubire,iar dimineata i-a surprins imbratisandu-se.

" Noapte buna,iubito!"

" Somn ushor...." Dar in gandul ei murmurau alte cuvinte .... "sa nu adormi,iubire,inainte sa ma minti !"


" Te iubesc , iubita mea !"

Iar ea ,se intoarse tacuta si il lua in brate ,pentru a mai savura putin din sansa care i-o dadea inca o data de-a imparti acelasi pat cu el,ca in trecut , il acceptase iar desi stia ca el mintea. Dar nu ii pasa,minciuna asta o tinea in viata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu