Powered By Blogger
De ce am decis sa fac public acest blog? Pentru ca imi fac iluzia ca nu eu sunt prezenta in paginile lui...

sâmbătă, 26 februarie 2011

Sa-mi bag pula in tot !


scuza-ti limbajul dar in momentu asta mi-as baga pula si in ea de viata,daca as avea curaj....Toti ma intrebati ce am.niciunul nu intreaba cum ma simt cu adevarat. Viata,dragilor,asta am. viata e un kkt. Cum ma simt ? hm..pai ca o proasta,idioata,fraiera. Ma urasc pe mine,ca v-am lasat pe toti de'a randul anilor sa imi ajungeti la inima,si va urasc pe voi ca mi-ati facut-o mii de bucatele.dintr-o paine intreaga ati distrus pana si ultima farama. Ei bine. ma jur.imi promit mie ca asa ceva n-o sa se mai intample niciodata. dar niciodata!Dar nu pot sa mint...sa spun ca nu o sa plang mult zilele astea,si ca nu o sa ma doara ca dracu...dar pe urma...o sa fiu mai tare ca o stanca. o sa imi inchid inima pentru toti.absolut toti...nu va convine? ma doare fix in cot.si nici acolo ! Pana la urma ce nu te omoara te face mai puternic,sau te face sa iti doresti sa te fi omorat. Toti imi spuneti ca stiti cum ma simt,ca ma intelegi,etc etc etc...cate si mai cate...ei bine. nu stiti! fiecare om simte despartirile si tradarile in felul lui,fiecare om simte durerea altfel...

cat despre tine,dragule ! in seara asta cand vorbeai cu mine la telefon si iti scriai ei mesaje...ma jur ca simteam mi de ace in inima...auzeam tastele...simteam durerea mai rau ca o arsura...direct in inima la propriu! cum poti sa zici ca o sa fie totul la fel ? cum poti sa zici asa ceva...as vrea. mi-as dori...dar sincer.nu mai cred. numai cred nici in iubire...desi te iubesc....ma jur ca mi-as scoate inima din piep,doar ca sa numai simt ce simt acum. Nu inteleg....nu inteleg cum ai putut sa te cuplezi cu ea de ziua noastra. ziua noastra....abia asteptam ziua de vineri sa ma vad cu tine,sa te tin in brate sa iti zic ca te iubesc...sa iti dau cadoul. Acum se bucura femeia din strada de el.macar stiu ca vineri daca nu am fost eu fericita,am facut pe altcineva fericit...

M-am saturat...m-am saturat si mi sa acrit de toti si de toate...ca de mere acre... ma urasc ma urasc ma urasc...as vrea sa am puterea sa mor in acest moment...dar pana si asta ma depaseste...

3 comentarii:

  1. Trist nu am ce zice ai mare dreptate in ceea ce priveste sfaturile fiecare a trait in felul lui fiecare reactioneaza altfel la durere la fericire la iubire ...... eu unul asha am fost de mult rece si dur precum o stanca dar asta sa nu crezi ca te protejaza chear si stancile se incalzesc cand bate lumina solara in ele (deci pot fii calde) si banuiesc ca stii chum s-a format tot nisipul din desert .... muntii stancii macinate de a lungul timpului ... in concluzie singuratatea nu este un raspuns treci peste tot altfel cand ejti spirijinita de o persoana apropiata sora frate amic etc...
    Nimic nu este vesnic bucurate de tot ceea ce se afla in jurul tau ... pt ca nu stii cand va venii momentul de vei regreta ca nu ai facut multe chestii ( nu ti-ai trait viatza )...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acu' merge un search pe google la "replici celebre?" daca n-ai nimic original de zis si nici nu esti in stare sa scrii corect taci din gura. Oricum , ca sa fiu la subiect , toti avem perioade in care vrem sa ne rupem de lume , dar totusi , zambeste , gandeste-te ca multi nu au ceea ce ai tu , gandeste-te ca sub toate porcariile din lume si pe langa toti retardatii din lume mai sunt si lucruri frumoase , si prieteni de incredere si fericire :).

      Ștergere
  2. am cautat pe google "bag pula in ea iubire" si pagina aceasta e prima in rezultatele google ! Sorry pentru ce ai patit , viata e ca pula te fute peste tot :| !

    RăspundețiȘtergere