Powered By Blogger
De ce am decis sa fac public acest blog? Pentru ca imi fac iluzia ca nu eu sunt prezenta in paginile lui...

vineri, 7 octombrie 2011

I'm yours!



Am fost a lui iar. si imi venea sa plang(de fericire) dar nu vroiam sa stric momentu. Momentu ala frumos in care il simtem in mine,in inima mea,in corpul meu...peste tot.dar in mine! Si ma strangea atat de tare in brate si ii respiram asa de incet in ureche....Si i-am spus ca il iubesc.

Da il iubesc! inca il iubesc,in ciuda acestui timp care a stat intre noi inca il mai iubesc...inca am fiori cand ma atinge,cand ma saruta pe gat,cand se uita in ochi mei. Si desi nu ma asteptam sa mai aud cuvintele alea din gura lui...le-am auzit-"te iubesc" !


-Sunt al tau!

-Si eu sunt a ta,si voi fi mereu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu