Powered By Blogger
De ce am decis sa fac public acest blog? Pentru ca imi fac iluzia ca nu eu sunt prezenta in paginile lui...

sâmbătă, 1 octombrie 2011

Vecinul.



De vro 3-4 ani ma intalnesc cel putin o data pe saptamana cu el. La inceput nici buna nu se ziceam.Dupa vro 2 ani a inceput sa imi zica "buna",sa ma intrebe ce fac si alte d'astea.



Acum o luna am impartit o sticla de vin cu el si un sarut. Si-a dorit atunci sa-si petreaca noaptea cu mine,dar l-am refuzat.A treia zi mi-a zis ca isi doreste o relatie cu mine,ca el se ataseaza repede si ca simte ca se indragosteste de mine.Eu i-am zis ca am pe altcineva,si el s-a multumit sa imi fie doar amant.A fost ok pentru inceput dar...



El e genul de baiat inalt,blond,ochi albastri,corp superb si saruta bine.Timp de 3 ani am stat dupa el si ma ofticam atunci cand trecea pe langa mine si nici "buna" nu imi zicea...iar acum.Acum e tot diferit! Acum nu il mai vreau.



Azi : mesaj: "ce faci? vad ca m-ai cam uitat! "



eu: " nu te-am uitat."



el: " cand m-ai iesim si noi p-afara...sa ne mai prostim asa,stii tu...in scara blocului"



eu: " nu prea am avut nici chef si nici timp sa ies in ultima vreme"



el: "ok! sa inteleg ca nu vrei sa mai ma vezi...vrei sa te las in pace?"



eu: " nu stiu ce vreau.scuza-ma..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu