Powered By Blogger
De ce am decis sa fac public acest blog? Pentru ca imi fac iluzia ca nu eu sunt prezenta in paginile lui...

miercuri, 15 februarie 2012

Raspuns.

-te intreb pentru ultima oara.vrei sa ne impacam?

-nu pot

-de ce?

-ti-am mai zis nu pot sa ma intorc la cineva pentru ca acum ceva timp nu mai insemnam nimic.

-asta a fost ultima oara cand te-am intrebat. Si daca vreodata o sa vrei sa ne impacam o sa te refuz pentru ca si tu m-ai refuzat acum. Am iubit ca un fraier o alta fraiera.




Stiu ca nu ti-am raspuns la multe lucruri,dar asta nu inseamna ca nu sunt adevarate. Da.te mai iubesc...iubirea mea pentru tine e inca acolo si o sa mai fie. Chiar ca e un film prost regizat. Tu ma iubesti,eu te iubesc dar nu se mai poate. Imi pare rau daca regreti ce ai facut tu pentru mine,ce mi-ai oferit sau ce mi-ai iertat. nu as fi vrut sa ajungem acum aici. Si pentru mine a insemnat ceva relatia noastra si a fost frumos cat a fost. dar imi pare rau ca nu poti sa intelegi,iar eu nu pot sa ma fac indeajuns inteleasa (probabil nici eu nu ma inteleg) ca nu pot sa ma intorc la tine,chiar ai rup ceva in mine cand ai plecat.


Eram mai buna cu tine,pentru tine,as fi renuntat la tot pentru tine si ti-am dovedit asta cand m-am decis sa plec cu tine. Dar la ce mi-au folosit toate astea? la ce mi-a folosit sa ma agit sa fiu perfecta pentru tine cand tu la sfarsit ai fost mai fals ca niciodata.


Acum 2 luni pe 19 decembrie mi-au spus "bai am eu impresia sau relatia asta se duce de rapa?" si te-ai despartit de mine mai sec ca niciodata,ca si cum as fi fost una oarecare cu care te culci si atat,nimic emotional... auzi si tu "am eu impresia sau relatia se duce de rapa?" .tu nu stii in cate nopti mi se repetau cuvintele astea in cap...replay.replay.replay. Si apoi 2 saptamani sa nu aud nimic de tine de parca terminasem o relatie de o luna,nu de un an jumate.Asta ma deranjat!! eu nu pot sa accept asta,nu pot sa inteleg...cum te porti asa cu o persoana dupa atata timp.


Chiar ma doare. dar nu pot sa continui...nu pot sa iert,nu pot sa trec peste,nu pot sa fiu la fel cu tine. Pentru ca eu nu mai sunt la fel. eu nu mai visez la fel,eu nu mai imi vad viitorul la fel.nu am forta sa fac nimic productiv...nici macar sa ies din casa. Asta e problema!! vezi tu m-ai luat pe mine cand ai plecat.


Imi pare rau daca crezi acum ca nu am meritat nimic din partea ta. este parerea ta,nu o neg si nici nu o afirm. Dar tine minte ca tu m-ai dat la o parte,asa ca nu ai tu acum permisiunea de a ma judeca pe mine..cu cine umblu sau cine imi intra mie in pat !


Am gresit amandoi asta imi e clar,nu esti tu sfant nu sunt eu sfanta...poate ca sunt mult prea plina de venin. dar se pare ca si tu esti...si ceea ce ai scris divulga foarte clar interiorul. Asa ca poti sa ma injuri,poti sa ma faci in toate felurile si direct si indirect,dar uita-te intai la tine scumpule ! E problema mea cum aleg sa imi traiesc viata.

Un comentariu:

  1. Si cat de chinuitor e atunci cand sti ca inca mai exista sentimente din ambele parti dar sunteti constienti ca impreuna nu se mai poate ... Inteleg perfect tot ce simti, dar fi tare o sa treci si peste asta. In viata o sa ai parte de lucruri si mai groaznice ...:|

    RăspundețiȘtergere