Powered By Blogger
De ce am decis sa fac public acest blog? Pentru ca imi fac iluzia ca nu eu sunt prezenta in paginile lui...

miercuri, 14 martie 2012

Tu !

Incep acum sa imi dau seama cum esti tu cu adevarat, nu cum pari la inceput sau cum pretinzi ca esti. Ci tu cu adevarat. acolo inauntrul tau, in locul cel mai ascuns al sufletului tau,al gandului tau. Cum te ascunzi dupa niste lucruri care nu sunt nici pe jumatate reale pe cat vrei tu sa para si te folosesti de ele pentru a tine aproape oameni pe care ti-e frica ca o sa ii pierzi. Vrei sa pari omul bun, omul curat care e diferit de noi restul prin bunatatea sufletului,dar defapt esti mai murdar ca noi toti. pentru ca vezi tu...noi astia rai recunoastem ce suntem, strigam in gura mare si stie o tara intreaga ce avem in sufletul nostru, in schimb tu! haha ... tu te ascunzi, tu te feresti, tu esti fals ! asta te face pe tine mai rau decat noi.
Sau daca ma gandesc mai bine, poate stii ce esti si tu... dar nu vrei sa arati, nu vrei sa accepti...vrei sa te stie lumea dupa ambalaj. Si daca e asa... mi-e mila de tine. Esti ca un mar frumos, mare, rosu care atunci cand il vezi in piata iti lasa gura apa...si il cumperi ! il cumperi chiar si daca costa un milion doar sa il ai pe cel mai frumos...si cand ajungi acasa iti dai seama ca te-ai furat singur, ai luat marul cel mai urat, cel mai scarbos.
Ma uimesc mereu de cata falsitate ai in tine.

2 comentarii:

  1. e doar o stare ,pe un timp oarecare ,insa lasitate exista in fiecare om ,cit de bun ar fi el ,insa tu fii mereu cum esti tu :*

    RăspundețiȘtergere