Powered By Blogger
De ce am decis sa fac public acest blog? Pentru ca imi fac iluzia ca nu eu sunt prezenta in paginile lui...

luni, 2 noiembrie 2009

Ramanem prieteni daca vrei,daca poti,daca pot...




Era joi spre vineri ma iubea pan` la cer si inapoi...doua nopti mai tarziu nu puteam sa zbor,sau sa mai fiu:


Hotarasem cu doua zile in urma ca il voi parasi.Ca voi alege un drum pe care voi merge singura.Desi am luat decizia asta,nu ma pot gandi la un alt"el", la un alt"noi".Caci inca imi pasa de el,inca mai tin la el,si stiam ca tot aveam sa plang acum sau mai tarziu...


Cateva ore pe zi si cateva glume,nu era nimic special,si stiam asta.Acum,pe bune, zi-mi tu cum e mai bine?


Si uite asa in seara asta se va termina ceva ce putea avea continuitate,puteam sa mergem mai departe printre lacrimi si zambete,puteam sa ne mai dam o sansa.Dar nu am facut-o niciunul dintre noi.Iar asta imi face inima sa doara.Ce s-a intamplat cu noi?Imi zisese ca o sa se schimbe,ca va fi cine este el cu adevarat.Dar oare se razgandise?Credeam ca e altfel: ...NU! el chiar era altfel.


Mi-a spus ca se astepta sa ne despartim si ca se pregatise,dar el nu stia ca desi luasem aceasta hotarare eu nu eram pregatita,nu eram pregatita sa infrunt o lume fara el.Poate d`asta se racise,d`asta nu prea mai vorbeam,pastrase distanta intre noi,ca sa nu sufere la sfarsit,pana si "te iubesc`urile" din fiecare zi disparusera...da avea dreptate se pregatise! Isi construise pod peste prapastie ca sa treaca mai departe.Dar eu ?Eu nu eram cu adevarat pregatita,am ramas pe partea cealalta caci podul meu era construit doar pe jumatate.


Imi spusese sa am grija de mine...Da trebuia sa am singura grija de mine acum,ca el nu o va mai face,dar cum sa fac eu asta singura?Cum sa traiesc singura intr-o lume fara el?Ce vor zice ceilalti cand ma vor vedea fara el? Cand il vor vedea fara mine?Cand ne vom intalni si va fi doar un simplu"buna" ? Da,sincer,mie nu imi pasa de restul...caci mie imi pasa doar de el. Sa nu sufere el...eu nu contez aici,doar el!


Se pregatise bine caci nu a ezitat sa stearga pozele cu noi,probabil ca nici in telefon sau in lista de mess numai ma are"iubita"...in schimb eu tot ce reusisem sa fac era sa plang si sa ma gandesc la el,uitandu-ma mereu daca a intrat pe mess.Da am sters si eu mesajele.Defapt mint! Am pastrat unele,caci cand nu imi va fi bine ma voi prin amintiri si imi voi aduce aminte de tine! Acele mesaje de noapte buna cu "te iubesc bbe" vor fi sageti ce vor strapunge prin armura mea ! :


Am mai fumat o tigare,si m-am trantit in pat,cu speranta sa pot dormi caci eram prea obosita.Dar stiam ca nu aveam sa adorm prea curand,iar capul imi era prea greu.Am stins tvu`,dar l-am aprins iar,nu aveam suficient curaj sa raman singura cu gandurile mele,speram ca suntetul televizorului sa bruieze putin gandurile mele ce erau ca un roi de albine dezorientate in capul meu.Dar nu s-a intamplat asta,si aceleasi ganduri ma intepeau iar si iar.


In sfarsit simt ca voi adormi...si sper sa te visez pe tine ca inainte.Caci tu m-ai facut sa iubesc ca in trecut!




~ 31 octombrie ~ sfarsit de poveste :




Dar eu inca te iubesc ! :(

Un comentariu: