Powered By Blogger
De ce am decis sa fac public acest blog? Pentru ca imi fac iluzia ca nu eu sunt prezenta in paginile lui...

luni, 2 noiembrie 2009

Un act din piesa vietii mele...


"Sa-l insel sau nu?" -Suna a "hamlet",dar e mult mai actual.E viata mea!

Gandurile astea nu imi dadeau pace in timp ce eram in autobuz cu prietena mea si ne indreptam spre locul de intalnire cu cei doi.In timp ce ii asteptam pe ei,mai fumam o tigara si ma gandeam la actualul meu prieten.La inceputul relatiei noastre totul a fost asa de frumos:X .Ieseam in fiecare zi cu el si abia asteptam sa il tin in bratele mele si sa ii simt parfumul.Petrecusem cu el cele mai frumoase clipe,zile intregi,nopti albe...toate le petrecusem impreuna.Desi ne mai certam,am trecut peste caci el m-a invatat sa zbor... Dar in ultima vreme s-au schimbat multe,si el s-a schimbat,nici macar nu cred ca l-am cunoscut vreodata intradevar.Relatia noastra de acum numai e ca inainte,au trecut abia aproape 4 luni si noi deja ne-am racit.La telefon nu prea mai vorbim,iar pe mess doar discutii banale...iar cuvintele "te iubesc" suna acum ca o porunca:

El numai ma face sa rad ca inainte,inima mea numai bate cand ma suna sau la vederea lui...iar cateodata am fost atat de ipocrita incat sa inventez scuze doar ca sa nu ma intalnesc cu el. Caci fiecare moment petrecut cu el,doar amplifica durerea ce aveam s-o simt mai tarziu.

Dar n-o sa-l insel! Mai bine il parasesc.E o idee mai buna...Caci am obosit sa lupt iar pentru dragoste...Obosesc sa lupt,si ce usor mi-ar fi sa lupt cu o alta "ea"...dar nu eu as lupta cu ceva mai mult...cu un viciu,ceva ce el nu are de gand sa renunte.:

Trebuie sa iau o decizie...dar nu acum caci nu sunt singura mai e ea langa mine...EA:"suna-i ma si vezi unde sunt,ca m-am plictisit"

Eu:"ce? scuze nu eram atenta"

EA:"nimic lasa uite-i ca vin..."

Eu:"da..."

Ea:"da la ce te gandeai?"

Eu:"eram doar abatuta in ganduri,dar acum sunt mai bine"


"Dar oare de unde stiu care e decizia buna ?: " -mi-am spus singura in gand ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu