Powered By Blogger
De ce am decis sa fac public acest blog? Pentru ca imi fac iluzia ca nu eu sunt prezenta in paginile lui...

joi, 5 noiembrie 2009

Te-am visat...


Ciudat...caci nu credeam ca o sa te mai visez.Dar,da ! S-a intamplat.Cand m-am trezit,am dat nas in nas cu realitate,caci am intins mana dupa tine in pat si nu erai acolo.Oare ai plecat,sau nu ai fost niciodata acolo?E trist cand ma gandesc ca ai fost doar in imaginatia mea.Pentru o clipa te-am avut...apoi iar te-am pierdut.
In vis...ma iubeai,in vis tot "bebe" imi ziceai.In vis ma atingeai cu mana ta calda pe fata si imi dadeai paru la o parte.Apoi m-ai intrebat daca te mai iubesc iar eu am dat din cap insemn de da...apoi m-ai sarutat si mi-ai zis ca ma iubesti si tu ... Mai luat in brate si m-ai strans tare,ca si cum vroiai sa fiu doar a ta...dar nu a fost intradevar asa.Totul s-a intamplat doar in visul meu..acolo in lumea mea unde eram doar tu si eu si nimic nu ne mai despartea.
Ma intreb daca stii intradevar ce se intampla cu mine,daca iti poti da seama doar prin felul in care vorbesc cu tine.Dar nu caci tu in convorbirile noastre esti absent...Sunt curioasa daca iti mai aduci aminte acel ceva frumos care ne-a legat,sunt curioasa daca ai uitat privirea mea.Pentru ca eu cu singuranta nu am uitat`o pe a ta...si sincer imi e dor d ea...


Baby in every night I realize that you are still in my mind...and I will try not to cry:

I realize that you ignore me and that has no sense...

....astept doar clipa in care ma vei strange iar in brate si imi vei spune "iubita totu va fi bine,eu voi fi langa tine" :)

Un comentariu: