Powered By Blogger
De ce am decis sa fac public acest blog? Pentru ca imi fac iluzia ca nu eu sunt prezenta in paginile lui...

duminică, 15 noiembrie 2009

satula de scarbe care mint frumos :)


O zi pierduta in fum de tigare si bere,muuulta bere! nu cu o mare de prieteni cum ar fi de asteptat,ci singura!


Defapt ce prostii vorbesc..acompaniata de episoadele 7th heaven 8->. Pentru unii- o zi pierduta fara rost,pentru mine-o desfatare a sufletului meu ratacit printre replici de despartire,sperante derizorii si jocuri de cuvinte fara sens...


Winamp-ul o ia razna si piesa pusa pe repeat se incheie brusc.Imi scapa un"la naiba cu programele astea!" si indreptandu-ma spre calculator incep acordurile de chitara atat de cunoscute mie..."piesa noastra"-asta da destin!


Ma conformez cu gandul ca cineva face lucrurile in asa fel incat sa ma tina treaza in realitatea mea!dealtfel prea multa depresie strica si in plus,cine ar sta o zi intreaga sa tina companie peretilor daca nu eu ?"eeh..tot e ceva?",imi spun amuzanta,ma intind pe canapea si parca acum numai pot sta asa linistita.


Trebuie sa ma misc,sa fac ceva!din casa nu pot iesi,nu am mai facut-o de mai bine de o saptamana(deja m-am conformat ideii).


merg in bucatarie si prietenul meu cel mai misel, imi face cu ochiul:frigiderul! imi tin pofta in frau si imi iau in schimb o bere.Niciodata nu mi-a placut berea atat de mult ca acum,cand prietena cu singuratatea,ciocnesc un pahar imaginar cu ea!


Se termina sursa de buna stare si merg la frigider sa imi mai iau o doza-la propriu...de aici s-a rupt filmul !




niciodata nu am privit lucrurile cu atata lipsa de culoare ca acum...


numai sunt in stare sa ma bucur macar o ora pe zi,din orice motiv oricat ar fi ele de neinsemnat! macar 10 minute,sau unul singur! nu vad altceva decat dezastru,ma inchid in nefericita mea cochilie si refuz sa primesc ajutor si refuz sa ies la lumina..de fapt,sunt aproape convinsa ca numai exista lumina pentru mine!


"nu fericirea nu a fost facuta pentru mine !",asta imi tot repetam si ma multumeam cu a ma complace vechilor?(deja) obiceiuri:mancam multa ciocolata(ma calma),pierdeam noptile uitandu-ma la filme si ziua intreaga dormeam. Caci nu vreau sa va vad,nu vreau sa vorbesc cu voi ! sunt inconjurata de o lume din care nu pot gasi o usa de scapare. Toti mi-ati dovedit ca decat sa am incredere in voi mai bine raman doar eu,singura.




d'altfel sunt doar o fetita singura,intr-o lume nesigura si fara niciun erou !


am scris asta acum ca a ploua afara...si am un zambet intors,adica de toamna :(

Un comentariu:

  1. ehe, sa vezi cand ma imprietenesc eu cu berea!
    stii....vad ca ai trecut printr-o despartire urata... nu am de gand sa iti spun tipicul treci epste deoarece situ ca e greu... foarte greu... dar iti pot spune capul sus... gaseste-ti ceva de facut( dar nu practica halbere! ) si usor, usor vei trece peste. si nu te gandi ca el e unicul si cel mai bun si cel mai extra mega super! nu fa greseala asta!!!!! am vazut pozele de pe asta blog si esti o fata de nota 10! pe bune, esti o fata frumoasa si avand in vedere ca scrii inseamna ca ai ceva in cap... deci esti just perfect pt un om care sa te merite full time! hai, bafta! si stop drinking! zau ca nu ajuta cu nimica! ( si vb din experienta, luaua-ar naiba!!! :)) )

    RăspundețiȘtergere